Pierdere de grăsime consumul de oxigen. Meniu de navigare


Meniu cont utilizator

Mâncarea sau postul pentru pierderea de grăsime: o soluție de rezolvare Video: Lumină și Întuneric cu subtitrareIunie Cercetare Paoli, A. Exerciții de post sau hrănite pentru a spori pierderea de grăsime?

Influența aportului alimentar asupra raportului respirator și a excesului de consum de oxigen postexercițiu după un antrenament de rezistență.

Despre nutritie Afla cum iti afecteaza metabolismul greutatea, care este, de fapt, explicatia stiintifica pentru metabolismul lent si cum sa arzi mai multe calorii. Probabil ca ai auzit unele persoane dand vina pentru greutatea lor pe metabolismul lent.

Revista internațională de nutriție sportivă și metabolism de exerciții, 21 148— Pe măsură ce profesioniștii în eforturi fizice se străduiesc să cunoască amestecul potrivit de exerciții și dietă pentru performanțe optime și potențial de pierdere în greutate la clienții lor, o controversă durează: O persoană arde mai multe grăsimi în timpul zilei, postulând dimineața înainte de antrenament sau mâncând o lumină micul dejun înainte de antrenament?

Noțiunea că postul înainte de antrenament duce la o pierdere mai mare de grăsime se bazează pe faptul că depozitarea glicogenului forma stocată de glucoză este mult mai mică după o seară de somn - presupunând că exercițiul fizic înainte de a mânca poate spori arderea grăsimilor. După cum remarcă Paoli și colegiiunele cercetări s-au concentrat doar pe caloriile cheltuite în timpul antrenamentului, o abordare care a dat rezultate mixte, deoarece intensitățile și duratele de exercițiu diferă.

pierdere de grăsime consumul de oxigen pierderea în greutate coeur d alene

Paoli și asociații susțin că, pentru beneficii optime de pierdere în greutate, este mai influent să se determine cantitatea și tipul grăsimi vs. Studiul lor a rezolvat această dezbatere?

  • Pierderea de grăsime vo2max, Pierderea în greutate a swat
  • Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?
  • Pierderea în greutate lvh
  • Suprafața superioară a coapsei
  • Experimente timpurii[ modificare modificare sursă ] Experimentul lui Filon a inspirat ulteriorii cercetători.

Citiți mai departe pentru a afla dacă acești cercetători recomandă postul sau hrănirea înainte de antrenamentele de dimineață. Metode de studiu Subiecte. Pierdere de grăsime consumul de oxigen bărbați instruiți au oferit voluntariat pentru studiu. Vârsta lor medie, greutatea și pierdere de grăsime consumul de oxigen au fost grăsime arderea cwiczenia 27 de ani, kilograme și 70 inci. Pe parcursul unui test de 2 săptămâni, fiecare dintre bărbați s-a oferit voluntar pentru un test de post FST și pentru un mic dejun alimentar FEDcu o săptămână care separă testele.

Generalitati

Subiecții au finalizat inițial un test de ergometru ciclic maxim pentru a determina frecvența cardiacă maximă. Acest lucru a asigurat că toată lumea va exercita la aceeași intensitate. Datele privind cheltuielile cu caloriile au fost colectate prin analiza oxigenului și a dioxidului de carbon la 12 și 24 de ore după fiecare condiție de testare.

În starea de FST, bărbații au efectuat antrenamentul de dimineață, după ce nu au mâncat mâncare în ultimele 12 ore.

pierdere de grăsime consumul de oxigen cum să pierzi grăsimea pe corp

Subiecții au mâncat un mic dejun normal după antrenament. În condițiile FED, bărbații și-au făcut antrenamentul după ce au mâncat prima dată un mic dejun normal.

Opreşte îmbătrânirea în 20 de zile consumând aceste 5 alimente obişnuite - Eu stiu TV

În ambele condiții, analiza gazelor pre-exercițiu a fost colectată dimineața pentru a stabili date de bază. Prin analiza gazelor, autorii au evaluat și datele privind raportul de schimb respirator RER. RER este o metodă științifică semnificativă de măsurare a caloriilor de grăsimi și carbohidrați arse într-o perioadă determinată de timp înainte, în timpul sau după exercițiu, de exemplu.

Cuvinte cheie de căutare

Astfel, aportul alimentar în ambele teste a fost identic - tot ceea ce a diferit a fost momentul micului dejun. Cercetatorii au evaluat aportul alimentar pentru barbati cu ajutorul unui software alimentar bine stabilit pentru a se asigura ca subiectii au urmat instructiunile de dieta. Stare FST. După ce au finalizat colectarea de date înainte de exercițiu sau de bazăbărbații au finalizat exercițiul de alergare de 36 de minute și apoi și-au mâncat micul dejun.

În următoarele 24 de ore, au mâncat a doua zi un prânz standard, o gustare după-amiază, cină și mic dejun. Cercetătorii au colectat date privind cheltuielile cu caloriile la 12 ore și 24 de ore de la antrenament.

Stare FED. Bărbații au urmat exact același program ca și în testul FST, dar și-au mâncat pierdere de grăsime consumul de oxigen dejun înainte de antrenament.

pierdere de grăsime consumul de oxigen cel mai bun mod de a pierde greutatea corporală inferioară

Rezultate Consumul de oxigen și cheltuielile calorice Figura 1 prezintă rezultatele consumului de oxigen de 12 ore și 24 ore postexercițiu ale testelor FST vs. La ambele perioade de colectare a datelor, consumul de oxigen a fost semnificativ mai mare conform analizei statistice în starea FED. Consumul de oxigen este o măsură a cheltuielilor de energie. Cu cât se consumă mai mult oxigen, cu atât se utilizează mai mulți macronutrienți și astfel cheltuielile calorice sunt mai mari.

Dieta ta contează Cantitatea de grăsime pelviană pe care o aveți depinde în mod semnificativ de genetică. Pentru a pierde în greutate în regiunea pelviană, adoptați un stil de viață care contribuie la pierderea în greutate peste tot.

Așadar, Figura 1 arată clar că subiecții ardeau ușor mai multe calorii la 12 ore și 24 de ore de la exercitarea în starea FED decât erau după ce făceau același antrenament în starea FST. Rezultatele raportului schimbului respirator Figura 2 prezintă rezultatele RER post-exercițiu de 12 ore și 24 de ore ale testelor FST vs. La ambele perioade de colectare a datelor, RER a fost semnificativ mai scăzut conform analizei statistice în starea FED.

RER este o măsură a macronutrienților folosiți de organism.

Video: Lumină și Întuneric (cu subtitrare) 2021, Iunie

În timpul exercițiului, carbohidrații și grăsimile mega fat burn combustibilii primari. Proteina este folosită foarte puțin în timpul exercițiului fizic, de obicei în timpul etapelor finale ale antrenamentelor exhaustive.

pierdere de grăsime consumul de oxigen ardeți hack ul de grăsime

Pe măsură ce RER crește, organismul folosește mai mulți carbohidrați pentru nevoile sale de energie. Pe măsură ce RER scade, organismul arde mai multă grăsime pentru nevoile sale de energie. Această cercetare respinge clar această afirmație.

pierdere de grăsime consumul de oxigen pierde greutatea natural în 1 lună

Într-adevăr, dacă un client încearcă să ardă mai multe calorii dintr-o sursă de grăsime, ar fi recomandat să mănânce un mic dejun ușor înainte de antrenamentul de dimineață. După sesiunea de antrenament, aceasta produce o creștere susținută a metabolismului adică o creștere a reacțiilor chimice din organism care eliberează energie, măsurată prin consumul de oxigen și o reducere a RER determinând organismul să ardă mai multe grăsimi ca combustibil.