Pierde greutatea cu știința


Obișnuința se produce încetul cu încetul Știți cum să vă creșteți motivația de a slăbi poate fi cheia pentru a începe să slăbești și pentru a obține condiția fizică dorită. Dacă citiți acest articol, este probabil că ați încercat să slăbiți de mult timp, dar nu ați obținut rezultate.

Știința confirmă că pentru a pierde în greutate trebuie să mănânci de șase ori pe zi

Când încercați din greu și nu obțineți rezultate, cel mai frecvent lucru este să vă demotivați. După această demotivare, performanța dvs. Efortul consecvent de obicei dă roade, deci nu renunțați. Dacă ați fost de câteva luni și nu ați văzut rezultate, cel mai indicat lucru este că vă lipsește ceva și trebuie să vizitați un specialist.

Cu toate acestea, cele două chei pentru a pierde în greutate sunt să mănânci și să faci mișcare constantă.

Idealica Farmacia Tei Pret

Sfaturi pentru a crea motivație pentru a pierde în greutate Vizualizați beneficiile Este foarte important să puteți vedea motivul efortului dvs. Adică, trebuie să fii conștient de faptul că pierderea în greutate te va ajuta să fii sănătos și să arăți mai atractiv.

pierde greutatea cu știința

La rândul său, acest lucru vă va permite să vă simțiți mai bine cu dvs. Când te trezești dimineața și crezi că trebuie să faci dietă și să faci mișcare, gândește-te și la consecințele acestui lucru. Vizualizați starea în care doriți să vă aflați.

pierde greutatea cu știința

Asta te va motiva și va găsi un motiv pentru efortul pe care îl vei face. De exemplu: vizualizează că mergi și te simți bine, pari atrăgător pentru că ești în formă. Dacă rămâi în efortul pe care trebuie să-l faci și nu vizualizezi beneficiile, vei fi demotivat deoarece creierul tău va experimenta doar efort și nu senzațiile plăcute asociate vizualizării tale; să ai un fizic atractiv, să te simți bine, să fii în formă Asumați-vă un angajament Una dintre cele mai bune modalități de a crește motivația și de a rămâne cu obiectivele tale este să te angajezi.

O puteți face și cu partenerul, copiii, părinții sau cu oricine apropiat.

MOTIVAȚIA DE A PIERDE îN GREUTATE: 11 SFATURI ESENȚIALE - ŞTIINŢĂ

Nu te compara A te compara nu te va demotiva decât. Ești total diferit de ceilalți oameni.

Apoi, sportul joacă un rol important, dar nu este necesar să devii sportivi! Există multe modalități de a pierde în greutate rapid. Cu toate acestea, cei mai mulți părăsesc foame, nemulțumiți și stresați, iar cei care nu au voință de fier vor renunța rapid. O dietă de slăbire nu este suficientă pentru a pierde în greutate rapid și fără a câștiga greutate după aceea, este nevoie de un plan precis care se bazează pe acești trei pași principali: reducerea poftei de mâncare, scăderea rapidă a greutății fără foame, îmbunătățirea sănătății metabolice. Iată un plan simplu în 3 pași pentru a pierde rapid greutatea.

Unele vor fi mai atractive și mai subțiri, altele nu. În orice caz, toți oamenii sunt valoroși.

Pierde greutate rapid: sfaturi Simple bazate pe știință | Macted

Concentrați-vă asupra dvs. Odihneste-te bine Pentru a slăbi există două puncte fundamentale: dieta și exercițiul fizic.

pierde greutatea cu știința

În ambele puteți lua o pauză din când în când. Cu mâncarea, o dată pe săptămână vă puteți răsfăța, cum ar fi mâncarea pierde greutatea cu știința sau a ciocolatei cu măsură. În ceea ce privește exercițiul fizic, este o oră de aproximativ ori pe săptămână.

Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință

Nu este recomandabil să vă epuizați mergând în fiecare zi la sală. Odihna este esențială pentru a rămâne motivați să slăbească. În aceste zile de odihnă, răsplătește-te dacă încerci cu adevărat să slăbești, cum ar fi să mergi la film, să vezi un prieten care îți place, să-ți faci hobby-ul preferat Obiective stabilite Dacă îți stabilești obiective, vei ști ce să faci și dacă știi ce să faci nu vei pierde timpul. Obiectivele sunt un mod de a concentra creierul asupra acțiunilor necesare pentru a realiza ceva.

Pe de pierde greutatea cu știința parte, obiectivele pe care ți le-ai propus nu pot fi prea complicate pentru că vei fi demotivat dacă nu le atingi și nici prea simple pentru că nu vei profita de întregul tău potențial.

Formula susținută de știință pentru a pierde în greutate fără exerciții fizice

Pe lângă faptul că știi ce trebuie să faci, îți recomand să faci altul lista tuturor lucrurilor pe care nu trebuie să le faci a pierde in greutate. Puneți-l într-un loc vizibil și nu uitați de el.

Pentru a afla ce obiective sunt și cum să le stabiliți, accesați acest articol. Recompenseaza-te Ca orice altă realizare, pierderea în greutate poate necesita perseverență și va trebui să te împingi. Cu toate acestea, vă puteți bucura și de acest proces. Scopul tau este sa slabesti, desi pe drumul spre el te poti bucura si tu. Pierde pierde greutatea cu știința cu știința faci mici realizări; ca și cum ai pierde un kilogram, dă-ți un chef. Acest lucru vă va consolida comportamentul, efortul pe pierde greutatea cu știința îl faceți pentru a pierde în greutate și se va repeta în viitor.

Desigur, nu cu ceva care te face să te îngrași.

  1. Pierdere de masă de grăsime
  2. Cină în familie.
  3. Formula susținută de știință pentru a pierde în greutate fără exerciții fizice Numărați-vă pașii.
  4. Știința confirmă că pentru a pierde în greutate trebuie să mănânci de șase ori pe zi Dacă există o zonă în care există la fel de multe mituri pe cât sunt adevăruri, aceasta este lumea pierderii în greutate.

Trebuie să fie ceva care îți place; vizionați un film, ieșiți la plimbare, cumpărați haine, ieșiți cu prietenii Acest lucru va face mai puțin probabil că veți face acel comportament negativ care nu vă determină să vă atingeți obiectivele. Dacă, de exemplu, nu ai pierde greutatea cu știința fost la sală de o săptămână, pedepsește-te fără să faci ceva ce faci de obicei și care îți este plăcut; du-te la film, ieși cu prietenii tăi Pe de altă parte, este important să rețineți că pedeapsa nu funcționează la fel de bine ca întărirea oferindu-vă o recompensă.

pierde greutatea cu știința

Prin urmare, folosește mai mult recompensele atunci când faci ceva care te determină să slăbești. Nu fi perfecționist Perfecționismul va pierde doar timpul și nu va lua nicio măsură. Dacă doriți să faceți totul perfect, toate condițiile vor trebui să fie la locul lor pentru a face o anumită acțiune și, în cele din urmă, nu se face nimic.

Încercați întotdeauna să vă îmbunătățiți, dar nu căutați să fiți perfecți. Dacă, de exemplu, percepeți consumul unei bomboane mici ca pe un eșec mare, este mai probabil să renunțați și să vă distrugeți stima de sine. Dacă te gândești la asta ca la o mică greșeală de la care trebuie să înveți și să nu comiți din nou, vei continua să perseverezi în obiectivul tău de a slăbi. Ai grijă de stima de sine Pentru a vă îmbunătăți stima de sine, vă recomand acest articol. Mai presus de toate, ai grijă de vocea critică internă care transmite gânduri negative și distructive despre tine.

Pierde 10 greutati intr-o saptamana

Încercați să fiți conștienți de aceste gânduri, eliminați-le și înlocuiți-le cu gânduri pozitive. Aceste gânduri îți distrug stima de sine. Evaluează-ți progresul, dar fără să te obsedezi Este necesar să evaluați progresul, astfel puteți ști ce faceți bine, ce faceți greșit și ce trebuie să schimbați. O poți face pur și simplu cântărindu-te pe cântar în sala de sport sau acasă și notând acele rezultate pe care le vei putea vedea din când în când.

Când îi veți vedea, veți fi motivați pentru că veți vedea că efortul dvs. Dar nu fi obsedat; Dacă, de exemplu, te privești în oglindă continuu pentru a vedea dacă pierzi în greutate, nu vei vedea modificările deoarece acele modificări apar foarte puțin câte puțin și pe termen scurt sunt aproape imperceptibile.

Cu toate acestea, dacă evaluați rezultatele în fiecare săptămână și ați făcut un efort, veți vedea clar aceste schimbări și, prin urmare, motivația dvs. Așteptați o creștere în greutate Dacă pierdeți în greutate mergând pierde greutatea cu știința sală, este posibil să întâmpinați o anumită creștere pierde greutatea cu știința greutate la început.

Simptome pierderea în greutate și perioadele neregulate câteva zile, greutatea va scădea din nou, deoarece veți pierde acel exces de grăsime pe care l-ați avut.

Pierde greutate rapid: sfaturi Simple bazate pe știință

Obișnuința se produce încetul cu încetul Obiceiurile sunt pur și simplu forme de comportament pe care le-am adoptat, dar ceea ce numim obiceiuri proaste fumat, băut sunt la pierde greutatea cu știința de ușor de adoptat ca obiceiurile bune. Da, obiceiurile proaste se adoptă și ele puțin câte puțin și la început nu sunt plăcute: ți-a plăcut prima dată când ai fumat?

În copilărie, îți plăcea berea sau alcoolul în general? Prin urmare, pentru a adopta obiceiul bun de a face mișcare și de a vă îngriji dieta, va trebui să mergeți încetul cu încetul și cu efort. După o perioadă de adaptare la noul tău mod de viață, corpul tău se va fi obișnuit cu el și îți va fi dificil să scapi de acele noi obiceiuri sănătoase. Dacă, de exemplu, doriți să începeți să mâncați mai bine, nu încercați să faceți totul.

Introduceți încet alimentele sănătoase în dieta pierde greutatea cu știința. Dacă vrei să începi să alergi pentru a slăbi, începe mic în fiecare zi.

pierde greutatea cu știința

De exemplu, cu minute pe zi. Apoi, puteți urca puțin câte puțin.