Fâșii de alimentare cu grăsimi. Cele mai bune retete


Grasimile TRANS Studiile clinice si epidemiologice au demonstrat ca un aport alimentar ridicat de acizi grasi TRANS, mai mare de 2 g pe zi, este asociat riscului aparitiei bolilor coronariene, cancerelor, afectiunilor neurodegenerative si a altor maladii cornice.

Aceste grasimi trans nu sunt esentiale si nu aduc niciun beneficiu corpului uman, ba din contra, ne supun la riscuri reale de sanatate, fapt pentru care te sfatuiesc sa le eviti.

Solutie: In cazul produselor de tip snacks, chips sau Fast Food este usor sa le eviti, pentru ca sunt unice si nu trebuie sa le cumperi, insa in cazul celorlalte produse ambalate, trebuie sa fii foarte atent la fâșii de alimentare cu grăsimi.

fâșii de alimentare cu grăsimi

Daca ai intalnit aceste idicatii pe eticheta, evita acel produs si orienteaza-te catre unul care sa nu iti puna sanatatea in pericol. In concluzie, incearca pe cat de mult posibil sa eviti grasimile saturate sau rele, mai ales grasimile TRANSpentru ca iti pot afecta sanatatea considerabil.

fâșii de alimentare cu grăsimi

In calitate de Specialist in Nutritie iti recomand sa citesti cartea Self Transformer — Devino propriul tau antrenor si nutritionistintrucat in ea gasesti detaliat totul despre nutritie, antrenament si motivatia de a reusi tot ce iti propui.

Cu drag, Narcis Cernea care isi doreste o lume mai buna, mai sanatoasa!

fâșii de alimentare cu grăsimi

Share on facebook.