Numărarea macrocomenzilor pentru mesele de scădere în greutate


Calorii conținut

Tropul poate fi suprasolicitat, dar este, de asemenea, foarte adevărat. Introduceți: dieta de tăiere. Tehnica este populară pentru culturisti și pasionații de fitness care caută să devină cât mai slabi posibil fără a pierde masa musculară.

FYI: Tăierea nu este un stil de viață pe termen lung.

Oferă o dietă

Este o fază care durează de obicei luni. De obicei, este programat în jurul unei competiții de culturism, a unui eveniment atletic sau a oricărei ocazii în care doriți ca fizicul dvs.

Demo lecție Access 2016 - Cum creăm o macrocomandă?

Greutatea este esențială: ajută la prevenirea pierderii musculare atunci când începeți să reduceți caloriile. Linia de fund: Tăierea este o fază de dietă temporară cu conținut scăzut de calorii, bogată în proteine, care include și ridicarea în greutate. Scopul tăierii este de a deveni cât mai slab posibil fără a pierde masa musculară.

cum să faceți o provocare în greutate

Nu vă faceți griji - știți deja care sunt acestea! Macronutrienții - alias macro - includ proteine, grăsimi și carbohidrați.

puteți pierde în greutate având anxietate

O dietă de tăiere implică adesea obținerea unei anumite cantități de calorii din grăsimi față de carbohidrați, care este locul în care contează macro-urile. Pentru a determina defalcarea ideală a macronutrienților, trebuie mai întâi să-ți dai seama de nevoile tale calorice. Fă calculul Pierderea de grăsime apare atunci când mănânci în mod constant mai puține calorii numărarea macrocomenzilor pentru mesele de scădere în greutate arzi.

Cum să pierdeți greutatea în timp ce pe adderall o dietă de tăiere nu înseamnă doar reducerea aportului caloric.

Ghid GRATUIT de pregătire a meselor de 5 zile: începeți pe drumul cel bun!

Contează și sursa caloriilor. Numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați în fiecare zi depinde de înălțimea, greutatea, stilul de viață, sexul și nivelul de activitate. De asemenea, este important să rețineți că, deși un deficit caloric mai mare vă poate ajuta să pierdeți în greutate mai repede, cercetările arată că scăderea în greutate prea rapid ar putea duce la pierderea musculară.

O rată lentă și uniformă de pierdere în greutate funcționează adesea cel mai bine pentru tăiere. Studiile au descoperit că pierderea de 1 lire sau 0,5 la 1 la sută din greutatea corporală pe săptămână poate fi cea mai eficientă. Proteină Deoarece consumați mai puține calorii și vă exercitați în mod obișnuit în timpul tăierii, nevoile dvs.

Numărarea caloriilor față de macro-uri

Gras Prea multă grăsime vă va împiedica în mod evident capacitatea de a pierde în greutate. Dar dacă nu consumi suficient poate afecta capacitatea corpului tău de a produce hormoni precum testosteronul și IGF-1, care ajută la conservarea masei musculare.

Un gram de grăsime conține 9 calorii, deci o persoană care urmează un regim de 2. Dacă antrenamentele dvs.

Reduslim păreri Costuleni

Carbohidrați Iubiți-i sau urâți-i, carbohidrații pot ajuta la conservarea masei musculare în timpul tăierii. Acest lucru se datorează faptului că corpul tău preferă să folosească carbohidrați, nu numărarea macrocomenzilor pentru mesele de scădere în greutate, pentru energie. De asemenea, carbohidrații vă ajută să vă alimentați performanța.

  1. Reduslim păreri Costuleni - targulmierii.ro
  2. Macrocomenzi pentru tăierea a 5 pași pentru a forma în nutriția ta
  3. Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?
  4. 7 motive pentru care nu poți părea să slăbești - Sănătate -
  5. Pierderea în greutate terapeut nj
  6. Diete de slabit carmen bruma
  7. Cum să numărați macro-urile: un ghid pas cu pas - Nutriție -

Bună ziua, încărcare carbohidrați. Restul de calorii ar trebui să provină din carbohidrați. Împărțiți numărul respectiv la 4 deoarece carbohidrații furnizează 4 calorii pe gram pentru a afla câte carbohidrați ar trebui să consumați în fiecare zi.

pierdere în greutate 5 lbs în 2 săptămâni

De exemplu: Dacă persoana de de kilograme sau 70 de kilograme menționată mai sus urmează o dietă de reducere a 2. Restul de 1. Linia de fund: Nevoile dvs. Calculul precis este crucial pentru o dietă de tăiere reușită, așa că ieșiți din calculatorul respectiv.

Keto pro - a pierde în greutate - cum se folosește - recenzii - efecte secundare

Înșelați mesele și alimentați zilele Există argumente pro și contra pentru a înșela mesele și zilele de reîncărcare, care sunt total opționale. Dacă vă încorporați oricare dintre ele în dieta dvs.

pierde grăsimea brațului cu greutăți

Mesele de înșelăciune, care sunt abateri ocazionale față de planul dvs. La urma urmei, aveți încă o viață în afara sălii de gimnastică și a bucătăriei.

Dar dacă aveți dificultăți cu moderare, aceste mese speciale vă pot sabota eforturile de slăbire sau vă pot promova obiceiuri alimentare nesănătoase. Zilele de alimentare, pe de altă parte, sunt menite să vă sporească aportul de carbohidrați de obicei o dată sau de două ori pe săptămână.