Cum să faci un adolescent să piardă în greutate


  • Cum să piardă în greutate un adolescent și nu rănit?
  • Cum să piardă în greutate un adolescent și nu rănit?
  • 6 luni de transformare în greutate pierdere în greutate
  • Cum să piardă în greutate fără a face un adolescent dieta - sfaturi pentru părinți

Contraindicații Unul dintre cele mai dificile momente din viață este adolescența. Nu este ușor pentru copiii înșiși, precum și pentru familie și prieteni. Se pare că nu cu mult timp în urmă puștiul dolofan bâjbâia în brațele mamei sale, iar acum fiica crescută rapid se învârte în fața oglinzii, fără să acorde nicio atenție părinților.

La această vârstă, copiii sunt deosebit de critici în ceea ce privește aspectul celuilalt. Aici intră în joc inventarea defectelor care pur și simplu nu există, iar pentru fete toate problemele încep să se învârtă în jurul propriei lor figuri.

De aceea, cel mai mare procent de pacienți cu anorexie revine tocmai asupra fetelor de ani.

Caracteristici ale nutriției în adolescență

Din gura unui copil puteți auzi adesea fraze critice despre nemulțumirea față de sine. Dar cum să slăbești în adolescență, când corpul crește și stresul este un prejudiciu grav? Indicații Înainte de a vă grăbi în vârf și a căuta cu furie un răspuns la întrebarea cum să scăpați de kilogramele în plus, ar trebui să evaluați 97 pierdere în greutate reală pentru a determina dacă este deloc necesară.

Într-adevăr, în adolescență, multe probleme cu aspectul sunt adesea inventate chiar de adolescenți, aici părinții ar trebui să se implice. Pentru orice adolescent, problema aspectului este foarte importantă.

Mai presus de toate, problema pierderii în greutate îi îngrijorează pe fete. Dacă excesul de greutate nu depășește kilograme, nu este nevoie să vă grăbiți la extrem, totul este ușor de remediat cu educație fizică sau dans. Orice club sportiv va fi de mare ajutor. Dacă obezitatea interferează cu adevărat cu viața copilului și prezența excesului de greutate este evidentă IMC peste 25 de aniatunci va trebui să vă îngrijiți.

Account Options

Ce face ca adolescenții să fie supraponderali? Orice s-ar putea spune, lumea nu stă pe loc, cu toții ne grăbim constant undeva și așa-numitul fast-food a devenit o parte integrantă a vieții. O abundență de mâncare rafinată consistentă, o varietate de gadgeturi care par să fi legat copiii de fotolii și canapele, contribuie la creșterea în greutate. Mă bucur că în ultimii ani moda pentru un stil de viață sănătos a luat avânt și există mai puțini iubitori de fast-food.

Ce va ajuta un adolescent să piardă în greutate - sport sau dietă? Este destul de evident că mono-dietele care erau la modă mai devreme în modele și, în general, dietele cu conținut scăzut de calorii pentru adolescenți sunt periculoase și categoric nerecomandate.

  • O astfel de mâncare este deosebit de populară în rândul adolescenților, dar consumul prea frecvent va duce inevitabil la excesul de greutate.
  • În majoritatea cazurilor, obezitatea la copii apare din vina adulților care nu limitează consumul de alimente fast-food, limonadă și alte alimente nesănătoase.
  • Celebrități burner de grăsime
  • Dezvoltarea fizica a adolescentului

Un organism tânăr crește și se dezvoltă, schimbările hormonale sunt în plină forță și lipsa de vitamine și substanțe nutritive poate distruge copilul.

Procesul de slăbire trebuie abordat conștient. Cum să începi să slăbești? În primul rând, trebuie să începeți cu medicii, și anume o excursie la un endocrinolog.

Dacă un adolescent este supraponderal sau chiar obez, numai un medic competent îl poate ajuta să facă față acestei probleme.

Cum să slăbești rapid și în siguranță în greutate la un adolescent?

La urma urmei, cel mai important lucru aici este să nu rănești. Dacă problema se află undeva la kilograme în plus, atunci nu este nimic de îngrijorat. Includeți alergatul în viața unui adolescent, trimiteți-vă copilul la înot, fotbal sau orice alt sport de interes.

Ei ignoră sfaturile medicilor și adesea își distrug pur și simplu corpul, epuizându-se cu greve ale foamei.

Prețul unei ungeri proaspete - David Wilkerson (subtitrat română)

Dar puteți pierde în greutate corect, menținând în același timp o sănătate excelentă și dobândind o figură de vis. Reguli de bază privind pierderea în greutate pentru adolescenți În primul rând, tinerii vor trebui să renunțe la pâini, produse de patiserie și diverse brioșe, dulciuri și cofetărie. O scădere a cantității de carbohidrați rapid furnizați va începe deja procese ireversibile de slăbire. Același lucru este valabil și pentru sucurile ambalate și o varietate de băuturi răcoritoare.

Încercați să vă liniștiți apetitul, este interzis să mâncați atât de mult încât să respirați greu. Respectați regulile unei diete sănătoase, de preferință mai des, dar mai puțin. Părinții trebuie să se asigure că legumele, fructele, produsele lactate și cerealele sănătoase sunt prezente pe masă în fiecare zi. În ceea ce privește produsele din carne și pește - de trei ori pe săptămână.

Normele de greutate în funcție de vârstă

Dar cu cârnați afumați, cartofi prăjiți, va trebui să-ți iei rămas bun, doar tocăniță, gătești și coace. Va fi necesar să se reducă la minimum utilizarea găluștelor, găluștelor, plăcintelor, deoarece aluatul este un aliment greu pentru stomac și chiar bogat în calorii. Acum pizza este disponibilă doar de sărbători. Și dacă totul este clar cu dieta de bază, atunci este timpul să treceți la a doua componentă importantă a oricărei pierderi în greutate - sportul.

Nu este nevoie de abonament scump la sală, este suficient să vă petreceți activ timpul liber. De exemplu, ieșirea cu prietenii, mersul cu bicicleta, patinajul și așa mai departe.

Părinții ar trebui să le insufle copilului dragostea și obiceiul de a face sport. Sporturi de slăbire Indiferent de vârstă, dorința de a arăta bine este demnă de respect.

Și acest lucru este deosebit de important în adolescență, când un copil tocmai își formează un caracter, stima de sine, viziunea asupra lumii, principii. Prin urmare, dacă un copil trăiește emoții neplăcute privindu-se în oglindă și acest lucru este alimentat și de ridiculizarea semenilor săi, atunci există un motiv real pentru a trage alarma.

Dacă nu începeți lupta la timp, atunci toate aceste emoții negative se vor dezvolta în complexe care vor bântui o persoană de-a lungul maturității.

Cum să piardă în greutate fără a face un adolescent dieta - sfaturi pentru părinți

În rândul adolescenților, cele mai frecvente motive pentru un interes sporit pentru sport sunt: Dorința de a construi mușchi pentru a arăta mai în vârstă și mai masculin este principalul motiv pentru băieți. Dorința de a scăpa de centimetri în plus la talie și șolduri este sarcina principală a majorității fetelor.

sunrise slimming frumusețe

Rămâne de văzut ce exerciții sunt cele mai bune pentru adolescenți. Exercitii aerobice Medicii cred că cel mai sigur exercițiu pentru un adolescent este exercițiul aerob. Acesta este un tip de activitate fizică care implică repetarea mișcărilor viguroase însoțite de muzică veselă.

  1. Cum să piardă în greutate adolescent 17
  2. Cum să piardă în greutate un adolescent și nu rănit?
  3. ✿ Ca adolescent să piardă în greutate fără să dăuneze sănătății - 【Alte】 -
  4. Pierderea în greutate ritalin
  5. Autor: Airinei Camelia Dezvoltarea si maturizarea fizica si sexuala a adolescentului reprezinta drumul catre un corp adult.

O condiție importantă este fluxul de aer proaspăt; cel mai bine este să faci aerobic în aer liber. De obicei durează aproximativ de minute pentru un set de exerciții.

Cum să piardă în greutate adolescent 17

Cu o astfel de sarcină și un astfel de timp de lucru începe procesul de ardere a grăsimilor în mușchi. Opțiunile de exerciții pentru un adolescent de 15 ani pentru pierderea în greutate pot fi după cum urmează: Poate merge cu bicicleta prin pădure pentru a profita la maximum de eforturile tale.

Coarda de sărituri. Diverse jocuri în aer liber: volei, baschet, fotbal, badminton în țară și așa mai departe. Dă-i copilului tău să danseze. Cumpărați un card de fitness sau pilates pentru copii. Puteți face exercițiile și acasă, apoi vom lua în considerare un complex detaliat de slăbire.

Dar dacă este practic imposibil să-ți induci copilul să facă sport acasă, atunci nu te poți descurca fără antrenor și sport.

Ca adolescent să piardă în greutate fără să dăuneze sănătății

Pentru ca efectul să fie cât mai pozitiv posibil, este necesar ca antrenamentul să îi aducă copilului plăcere, atunci dorința de a practica nu se va usca. Dacă copilul dumneavoastră este interesat activ de orice fel de sport, înscrieți-l imediat în secțiune. Pentru fete, mersul la dansuri ar fi o soluție excelentă, astfel de cursuri vor ajuta nu numai să scapi de kilogramele în plus, ci și să crești stima de sine, te vor învăța pierde în greutate în 24 de săptămâni păstrezi spatele drept și să fii o adevărată prințesă.

Este important ca dorința copilului de a face sport să nu dispară. Numai regularitatea va da roade. Motivația și exercițiile fizice potrivite pentru adolescenți să piardă în greutate este cheia pentru pierderea în greutate cu succes. Un set de exerciții pentru un băiat În primul rând, este demn de remarcat faptul că trebuie să faceți cel puțin o oră de trei ori pe săptămână, numai în astfel de cum să faci un adolescent să piardă în greutate putem vorbi despre orice rezultat.

Setul standard de exerciții pentru slăbit pentru un băiat adolescent este după cum urmează: Cel mai simplu și mai eficient exercițiu sunt flotările.

aplicația mea de arzător de grăsime

Luați poziția inițială pentru flotări, brațele cu 15 centimetri mai late decât umerii. Pe măsură ce expiri, ar trebui să te cobori încet până când pieptul atinge podeaua.

arderea grăsimilor burții

În ceea ce privește numărul de repetări, câte vor rezulta, totuși, cu cum să faci un adolescent să piardă în greutate antrenament, trebuie să încercați să mai faceți una.

Acest exercițiu vă permite să mențineți tot corpul într-o formă bună. Să începem să antrenăm mâinile.

Dezavantaje ale excesului de greutate la copii

Luați gantere care vă sunt cele mai confortabile, pot fi cele mai ușoare. Luați poziția de plecare: ridicați-vă drept, mâinile la cusături, palmele lipite de șolduri. Pe măsură ce inspirați, trebuie să ridicați brațele în sus, astfel încât umerii să vă atingă urechile și, pe măsură ce expirați, luați din nou poziția de plecare.

Tragerile largi oferă, de asemenea, tensiune întregului corp. Trebuie doar să vă agățați de bara orizontală, astfel încât brațele să fie distanțate cu 15 centimetri mai lată decât umerii, la fel ca în cazul flotărilor. În timp ce inspirați, întindeți-vă ușor în sus până când bărbia atinge bara orizontală, în timp ce expirați, ne coborâm înapoi în poziția inițială.

Toate mișcările trebuie să fie lente și netede, fără sacadări sau căderi bruște. Acum vom scăpa de burtă și vom pompa abdomenele. Agățați cu capul în jos pe bară cu picioarele înfășurate în jurul ei ca o maimuță. Mâinile în spatele capului și, pe măsură ce expiri, trebuie să ridici ușor corpul, astfel încât capul să atingă șoldurile, după care expirăm și ne întoarcem în poziția inițială.