Consumul de kilojoules pentru pierderea în greutate. Ghidul caloriilor: cum calculezi necesarul caloric


Ecuatia scaderii in greutate

Aveți nevoie de prudență Strategia "nouă" a pierderii consumul de kilojoules pentru pierderea în greutate greutate, cunoscută sub numele de dieta 5: 2, a primit multă atenție în mass-media de la cartea "Dieta rapidă: Secretul postului intermitent - pierdere în greutate, rămâneți sănătos, trăi mai mult a fost lansat la sfârșitul anului trecut.

Dieta 5: 2 vă permite să mâncați ca de obicei timp de cinci zile și să repetați timp de două zile. În zilele de sfaturi și trucuri pentru pierderea rapidă în greutate, dietele trebuie să limiteze consumul de alimente la aproximativ kilojoule de calorii pe zi pentru femei sau kilojoule de calorii pentru bărbați.

Cele două zile de post nu trebuie să fie consecutive și puteți decide cum doriți să vă răspândiți consumul de alimente în acele zile, atâta timp cât aderă la restricțiile de energie. Alimentele consumate în timpul celor două zile de post nu trebuie să aibă un conținut redus de grăsimi și carbohidrați, iar consumul de alcool nu este recomandat.

Account Options

Ai permis apă, ceai verde sau cafea neagră. În timp ce puteți consuma lapte cu băuturile dvs.

  • Încurajarea pierderii în greutate
  • Cum se poate pierde rapid in greutate
  • Iată subțire pe post pentru scăderea în greutate - dieta 5: 2 - Sănătate + medicină
  • Ghidul caloriilor: cum calculezi necesarul caloric
  • Pierdere în greutate de 164 cm
  • Ce sa mananc sa slabesc 10 kg

Nu eo nebunie? Întârzierea postului sau restricționarea consumului de energie pentru pierderea în greutate, la care se bazează dieta, nu este un concept nou. Există și alte tipuri de diete de repaus alimentar, cum ar fi "postul alternativ de repaus".

Însă, în timp ce restricționarea energiei sub formă de diete cu pierdere în greutate a fost investigată atât la oameni cât și la animale, există puține cercetări privind utilitatea postului intermitent la om.

Un studiu din din Marea Britanie care a investigat efectele restricției intermitente de energie la aproximativ kJ pe zi timp de două zile în comparație cu restricția de energie continuă aproximativ KkJ pe zi timp de șapte zile pe săptămână pe parcursul a șase luni, la tineri supraponderali sau femei obeze. Acesta a raportat că ambele diete au fost la fel de eficiente pentru pierderea în greutate, precum și pentru alți indicatori de sănătate.

consumul de kilojoules pentru pierderea în greutate

Dar se pare că există dificultăți potențiale în aderare. Acest studiu a fost unul dintre cele mai mari realizate în acest domeniu până acum și câteva studii anterioare din domeniu au avut un număr mult mai mic de participanți. Deși aceste studii mai mici au fost efectuate pentru perioade mai scurte de timp, studiul din Regatul Unit este, de asemenea, considerat relativ scurt.

  1. Cât de mult KJ puteți consuma zilnic (sănătate, nutriție)
  2. Ce trebuie sa stii despre calorii Numarul de calorii de care organismul nostru are nevoie zilnic variaza in functie de mai multi factori, precum: varsta, sexul, greutatea si stilul de viata adoptat.
  3. Cum să pierdeți în greutate atunci când grăsimea dvs
  4. Pierde în greutate în pubertate

Pierderea în greutate în primele șase luni este comună cu multe tipuri diferite de diete. Dar studiile de cercetare au arătat că majoritatea oamenilor au pus o mare parte din greutate înapoi în termen de trei până la cinci ani.

Sus Ecuatia care poate fi aplicata pentru scaderea in greutate se bazeaza pe faptul ca jumatate de kilogram de grasime este acumulat in urma consumului a de calorii. Acest lucru inseamna ca daca o persoana a mancat produse alimentare care au insumat de calorii se va castiga in greutate jumatate de kilogram.

Aveți nevoie de prudență Mulți oameni care au încercat raportul 5: 2 privind dieta spun că au reușit să piardă în greutate, dar acesta este cazul pentru cele mai multe diete cu pierdere în greutate pe termen scurt. Problema respectării pe termen lung a celor două zile de restricționare a energiei rămâne nerezolvată, la fel ca și menținerea pe termen lung a greutății deoarece, de obicei, oamenii nu reușesc să-și păstreze noua greutate. Dificultățile de aderare care au ca rezultat recuperarea greutății pot încuraja unii oameni să încerce o altă încercare de dieta și acest lucru poate duce la repetarea ciclului de pierdere în greutate și a revenirii în greutate.

Acest lucru se întâmplă în majoritatea cazurilor legate de pierderea în greutate a dietei.

consumul de kilojoules pentru pierderea în greutate

De asemenea, trebuie investigate riscurile sau potențialul de a mânca sau de a se prăbuși în zilele care nu sunt de repaus. Calitatea dietei este de o importanță deosebită pentru cei care repetă intermitent pentru a se asigura că toate cerințele nutriționale sunt îndeplinite și că aportul anumitor substanțe nutritive care au oricum scăderi de exemplu, calciu nu este compromis în continuare. În plus, trebuie să investigăm dacă postul intermitent este o strategie sigură de pierdere a greutății, în special pentru persoanele cu boli cum ar fi diabetul zaharat.

consumul de kilojoules pentru pierderea în greutate

Dieturile de tip foame au efecte secundare cum ar fi deshidratarea, anxietatea, iritabilitatea, oboseala si letargia si daca ar trebui sa ne uitam la acestea in dieta 5: 2 ramane de stabilit. Postul intermitent este raportat a fi eficient în rândul celor care l-au folosit pentru scăderea în greutate și pare să fie la fel de eficient ca și o dietă cu consum redus de energie pe termen scurt.

Aveți nevoie de prudență

Poate fi o opțiune viabilă de consumul de kilojoules pentru pierderea în greutate în greutate pentru unii oameni, dar trebuie să cercetăm efectele sale dincolo de cele raportate, mai ales că multe dintre aceste efecte sunt anecdotice în prezent. Este recomandat să urmați regulile de dietă alimentară sănătoasă și să solicitați sfatul medicului înainte de a vă angaja pe post intermitent, ca strategie de pierdere în greutate. Categorii Populare.